ثبت نام   |     ورود به پنل   |     

دفترچه تلفن

سامانه پیام کوتاه سیبا پنل دارای دفترچه تلفن ساده ، پیشرفته و کامل میباشد که کاربر با توجه به نیاز خود میتواند از همه گزینه ها استفاده کند.

دفتر چه تلفن ما بر اساس نیاز کلیه مشاغل و استفاده آسان بصورت انتخابی که کاربر برای خود درست می کند تنظیم شده است مثلا توجه داشته باشید قبل از افزودن مخاطب گروه مخاطبین که امری ضروری است ما در گروه امکاناتی اضافه کردیم که کاربر در بخش مدیریت خصوصیات بیشتر آن را اضافه میکند.

نمونه : " مشتریان " چه اطلاعاتی از مشتری برای شما مهم است مثلاً تلفن ثابت, کد ملی , تاریخ تولد , سایر شماره موبایل, کد پستی, آدرس, وقت ملاقات, درخواست مشتری, ایمیل , آدرس وب سایت, شماره پیامک, و ده ها نوع دیگر که همه را با 3 فیلدی که در پنل شما است پدید میاورید.

فیلد متنی     ،      فیلد   عدد     ،   فیلد تاریخ

در فیلد متنی مثلا " آدرس ، درخواست، ایمیل ، وب سایت" ایجاد میکنیم. در فیلد عدد "شماره تلفن،موبایل1،موبایل2،کدپستی" اضافه میکینم. در فیلد تاریخ که این بیشتر کاربرد دارد مثلا " تاریخ ازدواج،تاریخ ثبت نام، تاریخ انقضا،تاریخ یادآوری" اضافه می کنیم.

در افزودن شماره مخاطبین هم از سه گزینه استفاده کردیم :  ساده ، پیشرفته ، انبوه

اگر دوست دارید مخاطبین انبوه که با فایل اکسل هم امکانپذیر است را دستی وارد کنید از بخش افزودن گروهی استفاده کنید. راحت , سریع , بدون دردسر

در همه بخش ها بعدا نیز میتوانید اطلاعات مخاطبین خود را تکمیل نمایید.

ما بعدآ آموزش هایی در مورد چگونگی استفاده از دفترچه تلفن بصورت کامل و قابل فهم اضافه خواهیم کرد!

 

 

اشتراک گذاری :