ثبت نام   |     ورود به پنل   |     

معرفی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه فن آوا وب نرم افزاری توانمند جهت ارسال و دریافت و پردازش پیام کوتاه (SMS) است که کاربران این سامانه بدون نیاز به هیچگونه سخت افزار و تجهیزات جانبی و تنها با استفاده از این نرم افزار و اتصال به شبکه اینترنت می‌توانند از تمامی امکانات سامانه جهت اطلاع رسانی و سایر قابلیتهای ارائه شده با استفاده از پیام کوتاه بهرمند گردند.

 ویژگی‌ها

   استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند 30001234
   امکان ارسال از پیش شماره‌های 5000 ، 3000 ، 2000 ، 1000 ، شماره خط ثابت و نام تجاری
بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
ارسال كلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
پشتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
اتصال با برنامه و خدمات پیام کوتاه شرکت های رهیاب و مگفا
وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و ...
عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید
امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده


ارسال گروهی

سامانه پیام کوتاه قاصدک این قابلیت را فراهم می‌آورد که بتوان به گروه خاصی از شماره ‌ها پیامک فرستاد. این گروه‌ها قبلا در دفترچه تلفن ساخته شده و هر کدام شامل تعدادی شماره تلفن همراه است. با انتخاب گروه و درج متن می‌توان به تمام شماره‌های موجود در یک گروه یا چند گروه پیامک فرستاد.
درج زمان این قابلیت را به شما می‌دهد که متن پیام مورد نظر شما در زمان خاصی از آینده بطور اتوماتیک ارسال شود.
محیط تایپ پیامک تعداد کاراکترهای پیام شما را محاسبه می‌کند و با انتخاب شماره فرستنده می‌توانید تعیین کنید پیام از کدام شماره شما ارسال شود.
همچنین اگر پیامی را قبلا ارسال کرده اید می‌توانید آن را از لیست پیامهای آماده انتخاب و نسبت به ارسال آن اقدام کنید.
ارسال گروهی پیام کوتاه
ارسال منطقه ای

با استفاده از قابلیت ارسال منطقه ای سامانه پیام کوتاه قاصدک می‌توانید نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی به مناطق مختلف تعدادی از شهرها اقدام نمود. در ارسال منطقه ای نقشه شهر یا نام مناطق همراه با تعداد شماره‌های موجود در اختیار شما قرار خواهند گرفت و پس از انتخاب منطقه می‌توان نسبت به ارسال پیامک انبوه به منطقه مورد نظر اقدام نمود.
در ارسال منطقه ای این امکان فراهم است که به همه شماره‌های آن منطقه یا تعداد خاصی از شماره‌ها بصورت اتفاقی پیامک ارسال نمود. همچنین همانند ارسال گروهی می‌توان زمان ارسال پیامک‌ها را در آینده تعیین کرد تا در زمان مشخصی ارسال شوند.
در حال حاضر شهرهای تهران، شیراز، مشهد و قزوین قابلیت ارسال منطقه ای دارند و سایر شهرها (تمام شهرهای ایران) نیز در قسمت ارسال انبوه شهری وجود دارند
ارسال منطقه ای در سامانه ارسال پیام کوتاه
ارسال بر اساس پیش شماره و کدپستی

امکان ارسال براساس پیش شماره این قابلیت را فراهم می‌آورد که بتوان به شماره‌هایی که پیش شماره‌های مشترک دارند پیامک (SMS) تبلیغاتی یا اطلاع رسانی ارسال نمود. به عنوان مثال می‌توان به شماره‌هایی که با 0912880 شروع می‌شوند پیامک ارسال کرد.
همچنین امکان ارسال براساس کدپستی این قابلیت را فراهم می‌آورد که بتوان به شماره‌هایی که مکان مالک آنها پیش کدپستی‌های خاصی دارند پیامک ارسال نمود. به عنوان مثال می‌توان به شماره‌هایی که کدپستی مالک آنها با 34187 شروع می‌شوند پیامک ارسال کرد.
در هردو قابلیت امکان ارسال به تمام شماره‌ها یا تعدادی از آنها و همچنین امکان ارسال در آینده و در تاریخ و ساعت خاصی بصورت اتوماتیک وجود دارد.
سرویس ارسال بر اساس کدپستی و پیش شماره
ارسال پیام کوتاه بر اساس اصناف

بانک اطلاعاتی شماره‌های اصناف به تفکیک هر صنف و شهرهای مختلف در پنل پیام کوتاه (SMS) قاصدک، امکان فوق العاده ای در این سامانه است که قابلیت ارسال هدفمند را فراهم می سازد. با انتخاب شهر اصناف هر شهر و تعداد شماره موبایلهای هر صنف قابل مشاهده هستند و می‌توان به هر صنف پیامک ارسال نمود.
شبیه بخشهای قبلی، در این قابلیت نیز امکان ارسال به تمام شماره‌ها یا تعدادی از آنها و همچنین امکان ارسال در آینده و در تاریخ و ساعت خاصی بطور اتوماتیک وجود دارد.
در حال حاضر اصناف شهرهای قزوین، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، اردبیل، کرج، اراک، گلستان، آذربایجان غربی، کردستان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان و زنجان در قسمت ارسال صنفی وجود دارند.
ارسال صنفی پیام کوتاه به منظور به منظور تبلیغات
ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت و منطقه ای
اشتراک گذاری :