ثبت نام   |     ورود به پنل   |     

  ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان

وب سرويس چيست (XML) ؟

وب سرويس ها برنامه (قطعه کد) هايي هستند که تحت وب قابل دسترسي اند و از طريق پروتکل هاي استانداردي مانند Http به انتقال و مبادله ديتا با ساير برنامه هاي کاربردي مي پردازند. اساس کار وب سرويس (Web Service) ها بر پايه دريافت و توليد پيغام بنيان گذاري شده است. بدين معني که آنها منتظر مي مانند که کلاينت ها به آنها وصل شده و بنا به درخواست کلاينت ها به آن ها پاسخ مي دهنددر اين نسخه از وب سرويس ارسال و دريافت پيامک، از تکنولوژي XML استفاده شده است که کليه زبان هاي برنامه نويسي به راحتي قادر به اتصال به اين وب سرويس خواهند بود ، همچنين به علت استفاده از اين امکان ، سرعت ارسال و دريافت پيامک بهبود يافته است  .

XML مخفف زبان نشانه‌گذاري قابل گسترش مي‌باشد. اين زبان يک زبان نشانه‌گذاري جديد است که توسط کنسرسيوم وب براي غلبه بر محدوديتهاي زبان HTML بوجود آمده است.

چگونه وب سرويس sms را فعال نماييم ؟

بعد از فعال سازي وب سرويس و شارژ پنل پيامکي خود،  مي توانيد عمليات پياده سازي و تست اوليه را آغاز نماييد. ضمنا نمونه کد هاي وب سرويس پيامک جهت استفاده براي زبان هاي برنامه نويسي مختلف از سامانه قابل دريافت است. در صورت بروز هرگونه مشکل در استفاده از وب سرويس با ما در تماس باشيد
لازم به ذکر است که فعال سازي وب سرويس به صورت کاملا رايگان انجام مي گردد و هيچ گونه وجهي براي اين منظور از شما کاربران عزيز دريافت نخواهد شد.

ابتدا در سامانه ارسال پيامک ثـبـت نـام نموده و حسب کاربريتان را فعال نماييد سپس از طريق ارسال تيکت يا برقراري تماس در خواست خود مبني بر فعال سازي وب سرويس ارسال SMS را با ما در ميان بگذاريد.

کارشناسان در سريعترين زمان ممکن عمليات فعال سازي وب سرويس را انجام داده و به اطلاع شما خواهند رساند.

 

چگونه وب سرويس sms را فعال نماييم ؟

اشتراک گذاری :